|
|
|
|
miś |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrzej2 |
Wysłany: Śro 21:54, 03 Lip 2013 Temat postu: |
|
Magda a do czego ty chcesz wracać? Do sklepu który daje ci 5% marżę od sprzedawanego towaru? Koszty te same ok 10 tyś. zł miesięcznie przy obrotach średnich w żabie ok 100 tyś. zł to co ty więcej zarobisz. Daj sobie spokój z ajencjami. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magda |
Wysłany: Śro 20:44, 03 Lip 2013 Temat postu: i jest jak zawsze |
|
ja poszlam z zaby do małpki express i teraz żałuję, mam 3 razy większy czynsz, sieć jest o wiele mniejsza więc i ceny jeszcze wyższe niż w żabce, do tego brak materiałów, brak pomocy od sprzedaży, i wieczne koszty koszty koszty....glupio mi teraz wrocic, ale nie wiem co robic... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 9:55, 29 Paź 2012 Temat postu: Małpka Express nowy pomysł Świtalskich |
|
Małpka Express nowy pomysł Świtalskich -
Umowa podpisywana jest dopiero po odbyciu szkolenia.Przed szkoleniem podpisuje się umowę podnajmu lokalu wybranego przez małpkę.Miesięcznie dostaje się 9 tys oraz premię od obrotu (obrót min 40 tys premia 3 tys, poniżej min obrotu nie ma premii) z tego trzeba opłacić pracowników 20 % ceny najmu lokalu oraz zakup art biurowych oraz środków czystości.Firma może być tylko jednoosobowa do podpisania jest weksel indosowany a wszystko to po podpisaniu umowy podnajmu.
Łatwiej jest podłożyć głowę pod topór.
Koszty:
Pracownicy min 3 i ajent ok - 7500 zł
Księgowość,ubezpieczenie,materiały eksploatacyjne, koszt wywozu śmieci,straty towarowe (terminy, złodzieje),telefon, konto bankowe - ok. 2500 zł
Razem min 10 tyś zł
A gdzie zysk ajenta?
Jak w żabce..... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
głos |
Wysłany: Pon 6:28, 02 Kwi 2012 Temat postu: ATAK KLONÓW - biedronki, torebki i inni "frajenci" |
|
Biedronka chce utrzymać wysokie tempo rozwoju na trudnym i nasyconym polskim rynku, dlatego szuka alternatywy dla budowania nowych sklepów, często w mniejszych miejscowościach. Taką alternatywą jest ajencja - piszą "Wiadomości Handlowe". Nietypowych Biedronek działa kilkanaście.
Poszukując ajentów Portugalczycy biorą na celownik sklepy działające pod innymi szyldami w atrakcyjnych lokalizacjach. Są wśród nich placówki skupione w sieciach franczyzowych.
Jak ustaliły "WH" placówki tego typu będą powstawać przede wszystkim w małych miejscowościach, liczących około 5‑10 tys. mieszkańców. Czyli tam, gdzie nie zawsze łatwo jest znaleźć lokal spełniający oczekiwania centrali. Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD) podpisuje z właścicielem umowę, na mocy której sprzedaje on dostarczone produkty, i tylko te produkty. Właściciel musi realizować strategię centrali. Sieć nie tylko zaopatruje sklep, ale również wyposaża go. Pracownicy są zatrudniani przez detalistę. JMD podpisuje umowy z ajentami na pięć lat, z opcją przedłużenia.
źródło: portal spożywczy
zagrożenia:
https://www.dropbox.com/s/xedhkojwhe21sjh/Umowa%20wspolpracy%20aktualizacja%2024.09.09.zip
http://www.ajenci.fora.pl/sonda-o-zadluzeniach,28/sonda-o-zadluzeniach-ajentow,144.html
http://ajenci.cba.pl/umowa-ajencyjna/dochod-ajenta-wg-zabka-polska-s-a-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) |
|
| |
|
|
|